År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Antal dygn | Årsmedel As in PM10 ng/m³ (MKN=6) | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 4539 | 354 | 0.32 | Variable |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Antal dygn | Årsmedel BaP in PM10 ng/m³ (MKN=1, Miljömål=0,1) | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 4537 | 354 | 0.06 | Variable |
2008 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 3540 | 121 | 0.10 | Month |
2005 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 3540 | 120 | 0.07 | Month |
2004 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 3540 | 61 | 0.13 | Month |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel Bensen µg/m³ (MKN=5, Miljömål=1) | Antal dygn | Antal timmar | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2019 | Boden Garnisonsgatan | 165162 | Urban Traffic | 4693 | 0.83 | 43 | Variable | |
2019 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.74 | 43 | Variable | |
2018 | Boden Garnisonsgatan | 165162 | Urban Traffic | 4693 | 0.32 | 42 | Variable | |
2018 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.26 | 42 | Variable | |
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.52 | 180 | Variable | |
2014 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.84 | 164 | Variable | |
2013 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.91 | 171 | Variable | |
2012 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 1.09 | 165 | Variable | |
2011 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 1.01 | 191 | Variable | |
2010 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.99 | 174 | Variable | |
2009 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 1.06 | 165 | Variable | |
2008 | Boden | 19952 | Urban Background | 1310 | 1.09 | 121 | Week | |
2008 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1312 | 0.97 | 55 | Variable | |
2008 | Tranås, Tätort | 8192 | Urban Traffic | 1438 | 1.08 | 83 | Week | |
2007 | Boden | 19952 | Urban Background | 1310 | 1.48 | 32 | Week | |
2007 | Tranås, Tätort | 8192 | Urban Traffic | 1438 | 1.09 | 77 | Week | |
2005 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 1.16 | 118 | Week | |
2004 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 1.23 | 56 | Week | |
2002 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1368 | 1.43 | 92 | Week | |
2001 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 2.46 | 91 | Week | |
2001 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1368 | 1.72 | 176 | Week | |
2001 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1437 | 3.37 | 91 | Week | |
2000 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 1.71 | 84 | Week | |
2000 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1368 | 1.58 | 84 | Week | |
2000 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1437 | 3.13 | 91 | Week | |
1995 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 3.56 | 92 | Week | |
1995 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1437 | 3.03 | 92 | Week | |
1994 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 3.92 | 76 | Week | |
1994 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1437 | 3.54 | 83 | Week | |
1993 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 9.41 | 59 | Week | |
1992 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1311 | 4.64 | 88 | Week |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Antal dygn | Årsmedel Cd in PM10 ng/m³ (MKN=5) | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 4540 | 354 | 0.03 | Variable |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel NO2 µg/m³ (NUT=26, ÖUT=32, MKN=40, miljömål=20) | Antal dygn | Antal dygn NO2 > 60 µg/m³ (MKN=7) | Antal dygn NO2 > 48 µg/m³ (ÖUT=7) | Antal dygn NO2 > 36 µg/m³ (NUT=7) | 98%il dygn NO2 µg/m³ (MKN=60) | Max dygn NO2 | Antal timmar | Antal timmar NO2 > 54 µg/m³ (NUT=175) | Antal timmar NO2 > 72 µg/m³ (ÖUT=175) | Antal timmar NO2 > 90 µg/m³ (MKN=175) | Antal timmar NO2 > 100 µg/m³ (NUT=18) | Antal timmar NO2 > 140 µg/m³ (ÖUT=18) | Antal timmar NO2 > 200 µg/m³ (MKN=18) | Antal timmar NO2 > 60 µg/m³ (Miljömål=175) | 98%il timme NO2 µg/m³ | Max timme NO2 µg/m³ | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.44 | 327 | Month | |||||||||||||||
2021 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.54 | 310 | Month | |||||||||||||||
2020 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.46 | 362 | Month | |||||||||||||||
2019 | Boden Garnisonsgatan | 165162 | Urban Traffic | 4692 | 15.85 | 43 | Variable | |||||||||||||||
2019 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 9.99 | 43 | Variable | |||||||||||||||
2019 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.41 | 361 | Month | |||||||||||||||
2018 | Boden Garnisonsgatan | 165162 | Urban Traffic | 4692 | 8.63 | 42 | Variable | |||||||||||||||
2018 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 5.18 | 42 | Variable | |||||||||||||||
2018 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.61 | 365 | Month | |||||||||||||||
2017 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.42 | 293 | Month | |||||||||||||||
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 7.17 | 194 | Variable | |||||||||||||||
2016 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2088 | 0.41 | 118 | Month | |||||||||||||||
2014 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 7.84 | 119 | 0.00 | 0.00 | 1.00 | 19.20 | 37.40 | Day | ||||||||||
2014 | Tranås - Strandgatan | 35812 | Urban Traffic | 885 | 12.79 | 77 | Month | |||||||||||||||
2013 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 12.04 | 175 | 0.00 | 1.00 | 2.00 | 32.95 | 52.00 | Day | ||||||||||
2012 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 8.01 | 53 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 18.93 | 24.16 | Day | ||||||||||
2010 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 12.81 | 120 | 0.00 | 1.00 | 3.00 | 36.60 | 53.30 | Day | ||||||||||
2009 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 604 | 9.25 | 183 | 0.00 | 0.00 | 1.00 | 24.30 | 39.30 | Day | ||||||||||
2008 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 12.63 | 87 | 0.00 | 0.00 | 2.00 | 34.80 | 45.50 | Day | ||||||||||
2008 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 887 | 9.56 | 88 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 20.30 | 23.10 | Day | ||||||||||
2005 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 5.34 | 110 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 24.60 | 29.30 | Day | ||||||||||
2004 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 5.96 | 56 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 14.70 | 14.70 | Day | ||||||||||
2002 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 716 | 9.35 | 90 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 25.90 | 27.50 | Day | ||||||||||
2001 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 12.71 | 87 | 0.00 | 0.00 | 2.00 | 34.20 | 39.20 | Day | ||||||||||
2001 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 716 | 9.98 | 164 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 25.60 | 27.40 | Day | ||||||||||
2001 | Tranås Hagalund | 8193 | Rural Background | 888 | 2.10 | 245 | Month | |||||||||||||||
2001 | Tranås S Usstorp | 8194 | Rural Background | 889 | 1.67 | 126 | Month | |||||||||||||||
2001 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 886 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 15.80 | 15.80 | Month | ||||||||||||
2001 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 887 | 16.96 | 84 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 32.10 | 34.80 | Day | ||||||||||
2000 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 8.67 | 86 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 20.60 | 30.10 | Day | ||||||||||
2000 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 716 | 10.88 | 91 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 18.00 | 19.10 | Day | ||||||||||
2000 | Tranås Hagalund | 8193 | Rural Background | 888 | 3.00 | 91 | Month | |||||||||||||||
2000 | Tranås S Usstorp | 8194 | Rural Background | 889 | 3.16 | 89 | Month | |||||||||||||||
2000 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 887 | 13.62 | 90 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 22.60 | 24.60 | Day | ||||||||||
1995 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 15.62 | 90 | 0.00 | 0.00 | 6.00 | 41.30 | 45.20 | Day | ||||||||||
1995 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 887 | 12.02 | 89 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 28.50 | 31.70 | Day | ||||||||||
1994 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 15.64 | 86 | 0.00 | 1.00 | 1.00 | 32.40 | 51.10 | Day | ||||||||||
1994 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 887 | 13.96 | 84 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 27.20 | 30.40 | Day | ||||||||||
1993 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 18.91 | 87 | 0.00 | 1.00 | 5.00 | 42.10 | 53.20 | Day | ||||||||||
1992 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 17.52 | 182 | 0.00 | 2.00 | 12.00 | 44.70 | 53.10 | Day | ||||||||||
1991 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 20.12 | 181 | 0.00 | 2.00 | 7.00 | 38.00 | 48.80 | Day | ||||||||||
1990 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 603 | 17.93 | 76 | 0.00 | 0.00 | 3.00 | 38.20 | 47.30 | Day |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Antal dygn | Årsmedel Ni in PM10 ng/m³ (MKN=20) | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 4541 | 354 | 0.13 | Variable |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel ozon µg/m³ | Antal dygn | Antal timmar | Antal dagar med gl8h > 120 µg/m³ (MKN=0) | Antal dagar med gl8h > 70 µg/m³ (Miljömål=0) | Max gl8h ozon µg/m³ | Antal timmar ozon > 80 µg/m³ (Miljömål=0) | Antal timmar ozon > 180 µg/m³ (tröskel för information) | Antal timmar ozon > 240 µg/m³ (tröskel för larm) | Max timme ozon µg/m³ | AOT40 Maj-Juli 08-20 µg/m³·h (MKN=18000, MKN från 2020=6000) | AOT40 April-Sept 08-20 µg/m³·h (Miljömål=10000) | SOMO35 | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 55.38 | 302 | Month | |||||||||||
2021 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 52.93 | 338 | Month | |||||||||||
2020 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 49.89 | 362 | Month | |||||||||||
2019 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 54.51 | 299 | Month | |||||||||||
2018 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 56.32 | 336 | Month | |||||||||||
2017 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 54.03 | 237 | Month | |||||||||||
2016 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2090 | 41.35 | 118 | Month | |||||||||||
2001 | Tranås Hagalund | 8193 | Rural Background | 1276 | 53.52 | 217 | Month | |||||||||||
2001 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1275 | 49.52 | 245 | Month | |||||||||||
2000 | Tranås Hagalund | 8193 | Rural Background | 1276 | 26.70 | 91 | Month | |||||||||||
2000 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1275 | 28.17 | 91 | Month |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel PM10 µg/m³ (NUT=20, ÖUT=28, MKN=40, Miljömål=15) | Antal dygn | Antal dygn PM10 > 50 µg/m³ (MKN=35) | Antal dygn PM10 > 35 µg/m³ (ÖUT=35) | Antal dygn PM10 > 25 µg/m³ (NUT=35) | Antal dygn PM10 > 30 µg/m³ (Miljömål=35) | 90%il dygn PM10 µg/m³ | Max dygn PM10 µg/m³ | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2017 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 7.33 | 334 | Week | ||||||
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 8.48 | 348 | Week | ||||||
2014 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 14.84 | 117 | Week | ||||||
2013 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 8.47 | 162 | Week | ||||||
2012 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 10.74 | 178 | Week | ||||||
2011 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 11.00 | 176 | Week | ||||||
2010 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 12.42 | 118 | Week | ||||||
2010 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 17.62 | 106 | 3.00 | 11.00 | 20.00 | 15.00 | 35.96 | 106.46 | Day |
2009 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 14.47 | 151 | Week | ||||||
2008 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1472 | 13.82 | 91 | 4.00 | 9.00 | 12.00 | 11.00 | 34.84 | 72.12 | Day |
2008 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1473 | 6.95 | 39 | Week | ||||||
2008 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 15.52 | 75 | 0.00 | 5.00 | 8.00 | 6.00 | 27.03 | 44.52 | Day |
2007 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 11.22 | 54 | 0.00 | 0.00 | 2.00 | 2.00 | 20.88 | 34.30 | Day |
2005 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1472 | 14.05 | 104 | 1.00 | 7.00 | 18.00 | 11.00 | 30.46 | 74.05 | Day |
2005 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 24.61 | 107 | 13.00 | 23.00 | 34.00 | 25.00 | 56.79 | 150.82 | Day |
2004 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1472 | 9.47 | 49 | 0.00 | 0.00 | 1.00 | 0.00 | 17.68 | 25.62 | Day |
2004 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 11.83 | 45 | 1.00 | 3.00 | 3.00 | 3.00 | 23.65 | 64.67 | Day |
2002 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1520 | 14.59 | 92 | 4.00 | 8.00 | 12.00 | 10.00 | 31.40 | 71.36 | Day |
2001 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1472 | 16.05 | 60 | 1.00 | 5.00 | 6.00 | 5.00 | 24.35 | 74.33 | Day |
2001 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1520 | 14.77 | 180 | 2.00 | 8.00 | 18.00 | 9.00 | 25.83 | 58.28 | Day |
2001 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 22.94 | 80 | 7.00 | 13.00 | 24.00 | 16.00 | 44.65 | 76.02 | Day |
2000 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 1472 | 7.37 | 73 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 12.46 | 23.52 | Day |
2000 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1520 | 15.17 | 87 | 0.00 | 1.00 | 8.00 | 5.00 | 24.95 | 45.24 | Day |
2000 | Tranås Storgatan | 624 | Urban Traffic | 1596 | 18.52 | 81 | 1.00 | 4.00 | 17.00 | 7.00 | 29.30 | 53.40 | Day |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel PM2.5 µg/m³ (NUT=12, ÖUT=17, MKN=25, Miljömål=10) | Antal dygn | Antal dygn > 25 µg/m³ (Miljömål=3) | 99%il dygn µg/m³ (Miljömål=25) | Max dygn PM2.5 µg/m³ | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2017 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1616 | 2.78 | 348 | Week | |||
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1616 | 4.33 | 327 | Week | |||
2012 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1616 | 6.29 | 113 | Week | |||
2011 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 1616 | 5.73 | 179 | Week |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Antal dygn | Årsmedel Pb in PM10 µg/m³ (MKN=0,5) | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|
2016 | Boden Stadshuset-Kungsgatan | 21059 | Urban Traffic | 4538 | 354 | 0.00 | Variable |
År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Årsmedel SO2 µg/m³ (NUT=8, ÖUT=12, MKN=20) | Medelvärde vinter SO2 µg/m³ (NUT=8, ÖUT=12, MKN=20) | Antal dygn | Max dygn SO2 µg/m³ | Antal dygn SO2 > 50 µg/m³ (NUT=3) | Antal dygn SO2 > 75 µg/m³ (ÖUT=3) | Antal dygn SO2 > 100 µg/m³ (MKN=7) | Antal dygn SO2 > 125 µg/m³ (MKN=3) | Antal timmar | Max timme SO2 µg/m³ | 98%il timme SO2 µg/m³ | Antal timmar SO2 > 100 µg/m³ (NUT=175) | Antal timmar SO2 > 150 µg/m³ (ÖUT=175) | Antal timmar SO2 > 200 µg/m³ (MKN=175) | Antal timmar SO2 > 350 µg/m³ (MKN=24) | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.29 | 0.33 | 360 | Month | ||||||||||||
2021 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.32 | 0.48 | 363 | Month | ||||||||||||
2020 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.24 | 0.45 | 328 | Month | ||||||||||||
2019 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.38 | 0.31 | 361 | Month | ||||||||||||
2018 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.32 | 0.42 | 365 | Month | ||||||||||||
2017 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.36 | 0.40 | 300 | Month | ||||||||||||
2016 | Grankölen | 38793 | Rural Background | 2089 | 0.34 | 118 | Month | |||||||||||||
2014 | Tranås - Strandgatan | 35812 | Urban Traffic | 1122 | 0.44 | 0.38 | 77 | Month | ||||||||||||
2002 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1029 | 0.64 | 0.59 | 59 | Month | ||||||||||||
2001 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1029 | 0.83 | 0.90 | 183 | Month | ||||||||||||
2000 | Katrineholm | 7189 | Urban Background | 1029 | 0.69 | 91 | Month | |||||||||||||
1995 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 959 | 1.42 | 1.34 | 90 | 7.10 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | Day | |||||||
1994 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 959 | 1.25 | 90 | 5.80 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | Day | ||||||||
1993 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 959 | 1.15 | 1.46 | 78 | 9.40 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | Day | |||||||
1992 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 959 | 1.64 | 1.54 | 179 | 7.60 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | Day | |||||||
1991 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 959 | 3.16 | 4.26 | 180 | 21.20 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | Day | |||||||
1990 | Boden Drottninggatan | 617 | Urban Background | 959 | 3.61 | 76 | 13.70 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | Day |