År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel NO2 µg/m³ (NUT=26, ÖUT=32, MKN=40, miljömål=20, EU2030=20) | Antal dygn | Antal dygn NO2 > 60 µg/m³ (MKN=7) | Antal dygn NO2 > 50 µg/m³ (EU2030=18) | Antal dygn NO2 > 48 µg/m³ (ÖUT=7) | Antal dygn NO2 > 36 µg/m³ (NUT=7) | 98%il dygn NO2 µg/m³ (MKN=60) | Max dygn NO2 | Antal timmar | Antal timmar NO2 > 90 µg/m³ (MKN=175) | Antal timmar NO2 > 72 µg/m³ (ÖUT=175) | Antal timmar NO2 > 54 µg/m³ (NUT=175) | Antal timmar NO2 > 200 µg/m³ (MKN=18, EU2030=3) | Antal timmar NO2 > 140 µg/m³ (ÖUT=18) | Antal timmar NO2 > 100 µg/m³ (NUT=18) | Antal timmar NO2 > 60 µg/m³ (Miljömål=175) | 98%il timme NO2 µg/m³ | Max timme NO2 µg/m³ | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2014 | Mölndal Göteborgsvägen Gata | 32426 | Urban Traffic | 786 | 24.15 | 346 | 3.00 | 11.00 | 12.00 | 49.00 | 56.11 | 70.63 | 8307 | 69.00 | 221.00 | 579.00 | 0.00 | 0.00 | 32.00 | 415.00 | 77.01 | 136.02 | Minute |
2014 | Mölndal Göteborgsvägen Tak | 9346 | Urban Background | 659 | 16.62 | 343 | 0.00 | 3.00 | 3.00 | 9.00 | 36.46 | 59.00 | 8233 | 21.00 | 79.00 | 213.00 | 0.00 | 0.00 | 12.00 | 153.00 | 58.54 | 139.85 | Hour |