År | Station | Nationell stationskod | Klassificering | Inlet-id | Medel NO2 µg/m³ (NUT=26, ÖUT=32, MKN=40, miljömål=20, EU2030=20) | Antal dygn | Antal dygn NO2 > 60 µg/m³ (MKN=7) | Antal dygn NO2 > 50 µg/m³ (EU2030=18) | Antal dygn NO2 > 48 µg/m³ (ÖUT=7) | Antal dygn NO2 > 36 µg/m³ (NUT=7) | 98%il dygn NO2 µg/m³ (MKN=60) | Max dygn NO2 | Antal timmar | Antal timmar NO2 > 90 µg/m³ (MKN=175) | Antal timmar NO2 > 72 µg/m³ (ÖUT=175) | Antal timmar NO2 > 54 µg/m³ (NUT=175) | Antal timmar NO2 > 200 µg/m³ (MKN=18, EU2030=3) | Antal timmar NO2 > 140 µg/m³ (ÖUT=18) | Antal timmar NO2 > 100 µg/m³ (NUT=18) | Antal timmar NO2 > 60 µg/m³ (Miljömål=175) | 98%il timme NO2 µg/m³ | Max timme NO2 µg/m³ | Tidsupplösning |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2015 | Malmö Bergsgatan | 24982 | Urban Traffic | 358 | 29.20 | 357 | 5.00 | 14.00 | 15.00 | 93.00 | 55.11 | 81.75 | 8572 | 44.00 | 195.00 | 880.00 | 0.00 | 3.00 | 23.00 | 553.00 | 73.80 | 152.70 | Hour |
2015 | Malmö Dalaplan | 8813 | Urban Traffic | 276 | 25.10 | 362 | 1.00 | 7.00 | 8.00 | 37.00 | 49.36 | 63.44 | 8679 | 17.00 | 93.00 | 374.00 | 0.00 | 0.00 | 10.00 | 231.00 | 64.12 | 121.32 | Hour |
2015 | Malmö Dalaplan 5B | 24981 | Urban Traffic | 354 | 30.14 | 362 | 4.00 | 14.00 | 17.00 | 110.00 | 56.27 | 85.88 | 8679 | 50.00 | 258.00 | 1152.00 | 0.00 | 1.00 | 20.00 | 757.00 | 76.37 | 141.77 | Hour |
2015 | Malmö Rådhuset | 8773 | Urban Background | 121 | 13.31 | 365 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 2.00 | 30.16 | 42.21 | 8756 | 0.00 | 11.00 | 42.00 | 0.00 | 0.00 | 0.00 | 26.00 | 40.70 | 88.32 | Hour |